Retouren
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken
sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling
aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en
in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de
originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending. Bederfelijke
goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet
worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of
hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of
gassen zijn.
- Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of
aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden
verleend:
Boek met duidelijke gebruikssporen
CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is
geopend.
Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen
om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail
om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We
zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw
terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen
een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of
oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
- Late of ontbrekende terugbetalingen:
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je
bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren
voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd
voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen,
neem dan contact met ons op via info@totaaldiscounter.nl.
- Verkoop artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Sale artikelen
kunnen niet worden geretourneerd.
- Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt
ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op
info@totaaldiscounter.nl en stuur je artikel naar: Leemansweg 29H, 6827 BX,
Arnhem.
- Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u
werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw
retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een
cadeaubon naar u gemaild.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de
cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou
te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je
retourzending te weten komen.
- Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Leemansweg
29H, 6827 BX, Arnhem.
Meld u retour aan met een e-mail te versturen naar info@totaaldiscounter.nl.
Vermeld hierin de reden en uw bestelnummer. Vervolgens zullen wij u een
verzendlabel opsturen. Deze label kunt u uitprinten en op de retourdoos plakken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde
product bij je is, variëren.
- Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@totaaldiscounter.nl voor vragen over
terugbetalingen en retouren.
- Veel gestelde vragen remove this poge for now, because we dont have any
FAQs ready yet. - contact page: remove picture of snowball – under the form mention our
phonenumber, adress and e-mail. Make it a nice page and the picture on
the top with the man pointing, is very poor quality maybe you can upload it
with higher quality or use a other picture - New page : under retouren on the site map down
- Page name: Verzend- en leverbeleid (levertijden en verzendmethode)
Page text:
Levertijd & Verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 23:59 uur worden gedaan, proberen wij de
volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen,
soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets
langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten
wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier
natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten.
Levering verloopt via PostNL of pakketbezorging van diverse pakketdiensten.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en
22:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet
garanderen. U ontvangt van ons een Track & Trace nummer. Hier op kunt u uw
pakket volgen.
Heeft u vragen over de levertijd van uw pakketje, stuur ons dan gerust een e-mail
naar info@totaaldiscounter.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer. Wij
beantwoorden onze e-mails binnen 24 uur.